martedì 24 dicembre 2013

5 shpikjet e 5 viteve te ardhshme



Ndonëse zbulimet më të mëdha të shkencës kanë qenë pothuajse gjithmonë të paparalajmëruara, ndonjëherë madje edhe të pa kuptuara për rëndësinë që kishin në momentin e zbulimit, IBM pretendon se është në gjendje të parashikohen risitë e afërta që do



të ndodhin. Kështu, në një raport të publikuar ditën e mërkurë, ekspertët e gjigantëve kompjuterikë, duke analizuar hapat që ka hedhur shkenca dhe fushat në të cilat po punohet më shumë prej shkencëtarëve, bënë një listë me pesë ndryshime të mëdha që do të ndodhin deri në vitin 2018.




Ilaçet e personalizuara




Shumë shpejt pritet që mjekët të përdorin ADN-në, për të përcaktuar trajtimin mbi pacientët e tyre. Mjekimet nuk do të jenë më standarde, e do të ndryshojnë në bazë të specifikave të çdo individi.




Do të eliminohen fjalëkalimet



Fjalëkalimet do të zëvendësohen nga pajisje që do të mësojnë të dhëna për individët, për mënyrën si sillen dhe se çfarë faqesh ndjekin. Këto pajisje do i ofrojnë kalimin automatik përdoruesit të vërtetë të faqes, duke identifikuar njëkohësisht çdo aktivitet të panatyrshëm. Një mundësi e afërt është edhe përdorimi i shenjave të gishtërinjve në kompjuterat tanë si fjalëkalim.




"Klasat" e zgjuara



Programe kompjuterike do të përdoren për të matur aftësitë studimore të nxënësve, duke identifikuar ata që kanë çrregullime apo vonesa që në fillim.




Qyteti interaktiv



Qeveritë do të jenë në gjendje të mbledhin të dhëna për lëvizjet e rezidentëve të qyteteve të mëdha dhe për nevojat e tyre, duke përmirësuar kështu rrjetet e transportit dhe shkurtuar distancat mes institucioneve shëndetësore e edukuese me banesat e personave që i frekuentojnë.




Përmirësimi i blerjeve online



Në pesë vitet e ardhshme, blerjet online do të tejkalojnë blerjet direkte. Përballë kësaj forme të re të tregtisë, dyqanet do të përshtaten, duke e bërë shumë më të efektshëm shërbimin e tyre dhe nuk do të jetë e largët dita në të cilën blerja në internet do të mbërrijë në shtëpi brenda 24-48 orëve.

4 commenti:

  1. Ç'kemi djema! mjaft kjo vlerësim i shkon këtij koleksionisti gjithnjë të mahnitshëm të magjive që u gjet i denjë për tu përqendruar dhe gjithashtu Katherine shoqes time më të mirë. të Egvalit të paraqitur nga një mik i dashur i imi në pikën ku të gjithë menduam se ishte bërë, është bërë e kundërta. Më besoni, isha në mosbesim për shkak të takimit tim të ndryshëm me një numër magjistarësh dhe faqesh në internet, të gjitha për të sjellë përsëri burrin tim simpatik të lehtë për syrin, duke pasur padyshim në mendje se duhej të kishte një vend të besueshëm, atëherë kath erdhi me artikullin e Doctor Egwali dhe pas ndërmjetësimit me mjekun u vu në magji dhe ishte një thes krejt i ri dashurie për mua dhe fëmijët. Sot ne jemi martuar përsëri dhe kemi jetuar bukur dhe tani unë jam me të vërtetë një besimtar i vërtetë djem që mund të imagjinoj se ai do të kthehet përsëri, faleminderit edhe një herë Dr. Mos u rezervoni për këtë edhe juaji mund të jetë një përjashtim .. Këto janë kontaktet e tij. Whatsapp: +2348122948392 / Posta: dregwalispellbinder@gmail.com

    RispondiElimina
  2. Faleminderit Dr DAWN që më ndihmove të kthej të dashurin tim me magjinë tënde të dashurisë, jam shumë i emocionuar që po jetojmë të lumtur së bashku tani me të vërtetë magjia jote e dashurisë është 100% garanci dhe nuk ka efekte anësore. Shikuesit atje, nëse po kaloni probleme në marrëdhënie, ju këshilloj të kontaktoni Dr DAWN për magjinë e tij të dashurisë. Ju siguroj se magjia e tij e dashurisë mund të rregullojë marrëdhënien e prishur dhe problemin e kotësisë sa hap e mbyll sytë. Këtu është emaili i tij i detajeve: dawnacuna314@gmail.com ose WhatsApp: +2349046229159

    RispondiElimina
  3. Unë dua të ndaj dëshminë time me ata që vuajnë nga palët e treta në martesën e tyre. Burri im filloi të shihte një vajzë nga blloku tjetër, unë u përballa me të për të lënë burrin tim vetëm, ajo nuk më dëgjonte dhe im shoq nuk pushonte së shkuari tek ajo edhe pasi u grindëm. gradualisht burri më la për vajzën, isha aq i frustruar sa doja të divorcohesha nga burri, sepse martesa nuk funksiononte më. Derisa pashë një koment për Dr. Ellen, se si ajo i ka ndihmuar njerëzit me marrëdhëniet e tyre dhe çështjet e martesës. Unë iu afrova asaj dhe ajo më ndihmoi të shfaq dashurinë edhe një herë në jetën time, burri im është kthyer në shtëpi, familja ime është bashkuar sërish. E di që shumë njerëz po vuajnë nga dhimbjet e zemrës në të njëjtën mënyrë si ndihesha atëherë, kështu që po gjej kohën për të ndarë me ata që kanë nevojë për ndihmë. kontaktoni Dr Ellen WhatsApp: +2349074881619
    Email: ellenspellcaster@gmail.com

    RispondiElimina
  4. Unë i jam shumë mirënjohës Dr brahimit, që më ktheu burrin tim që më la për një grua tjetër, atë moment që më la burri mendova se humba gjithçka derisa një miku im më dha udhëzime për doktorin brahim, pastaj i dërgova mesazh dhe i thashë dhimbja që po kaloja, kështu që ai më tha se gjithçka do të jetë në rregull. se nëse kam besim dhe besoj në magjinë e tij se gjithçka do të jetë mirë dhe me siguri do të funksionojë për mua. Dhe burri im me siguri do të kthehet në shtëpi dhe ai më tha se çfarë të bëja që ato magji të bëhen brenda 48 orëve, më vonë burri erdhi në shtëpi duke u lutur për falje, kështu që tani jam shumë e lumtur dhe mirënjohëse që jetoj në paqe me burrin tim 🙏. Falënderoj Dr brahim për punën e tij të shkëlqyer duke bashkuar sërish jetën tonë martesore...nëse keni nevojë për magji/ndihmë kontaktoni atë,.. Ai është i saktë dhe i sinqertë,
    * Nëse doni disa magji për pasuri.
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    * Nëse doni ta ktheni të dashurin tuaj
    *Nëse dëshironi të kuroni ndonjë sëmundje apo infeksion
    * Nëse keni nevojë për magji për të marrë një punë të mirë. Dhe E.T.C. dërgojeni me email në { Drbrahim124@gmail.com }
    WhatsApp: +96878844153

    RispondiElimina