lunedì 23 dicembre 2013

Poezi Dashurie



Shumica njerezve mendojn se kta qe do shkruaj do jen ndjenjat e shpirtit tim por ata nuk e din se kto rreshta i kyshtohen dikujt qe padashje e paekuptuar u be e pjes e jetes edhe mendimeve te mia nuk e din se ai ishte askushi ndersa tashi u be makthi ferri im ai u be misherudi enderrave te mia ai u be pjes e jetes time qe smund ti ndalja dot mendimet per te eh sa e leht esht ta shkruash historin te mjafton nje copez letre pak vetmi e nje laps qe tshkruash por esht e veshtir ti perjetosh castet sidomos lotet e oreve te vona te cilat ishin pjes e pandalshme ishte pjese e jetes time por sot jo ai iku iku u besoi te tjereve e jo mua iku e beri qe emrin tij apo fytyra tij engjellore te ishte thjesht si emer e jo pjes e imja tme shoqeronte iku cte bej iku un e kam fajin vec un askush tjeter












Ty........
te njoha e nisem miqesi me kalimin e diteve filluam te dy ti hapeshim njeri-tjetrit madje nisnim aq shum tflisnim sa me shum ti hapershim njeri-tjetrit aq me shum me pelqente te dija me shum rreth teje po ashtu edhe ty per mua jaqe kjo gje sisht e mundur se me ndan nga ti i dham njeri-tjetrin besen se do fejoheshim i dham besen se do ishim vec te njeri-tjetrit madje mendova se zoti te kisht sjell njeten time si engjell se kisha nevoj per mbrojtje e jo shkatrrim se e shkatrruar isha po ti me shkatrrove me keq nga cisha








do te zhdukem do iki nga kjo bot
me mir te iki sesa te vuaj e te rri me lot
do iki pasi do jem me mir
sesa trri ketu te te shoh tjetren e tjem larg teje do e kem tveshtir
do iki sepse me mir pa ty edhe e vdekur
sesa vec me te pa e nheshtje duke u tretur







ti ke shum femra pran
po jam e sigurt se asnjera me shum se mua nuk te ka xhan
te thuan te dua por per ty rrin vec per interes
te thon te duan por ne te vertet jo
vall a spo e kupton se cila mew tvertet po tdo?
e di se ti sdo jesh i imi
e di se edhe pse te dua ende po me mbyt trishtimi
e mallkoj zemren e gojen qe tew thon te dua
sepse 100%ti sdon me ja dit per mua
e mallkoj jeten edhe ty
se ti me solle vdekjen e me le me lot ne sy






nuk e di se cmendon ti
por nmendjen time je tani
syt e tua doja ti puthja
madje te tkisha pran vetes edhe nese do tduhej te tlusja
por jaqe jan iluzione nkoken time
se ti kurren e kurres sdo mthirresh jeta ime






nat e zez
nat e ter
vall ngjyra zi paraqet tmerr
neser do martohem por me fustan tzi
jo me fustanin e bardh si c kemi menduar un e ti
se neser ti je nen dhe i vdekur
vall besoj se trupi yt ende sesht tretur
sesht tretur nga marazi
nga dhimbja e largsia e zemraq ime do plasi
do plasi se smundet te duroj dot
pasi zemren e saj e ka nen tok
ndaj sdua dashuri
sepse martesa ime esht mbyllur ne dheun e zi








te dyyyyyy
do vij dita qe sdo te te shoh ty
do vij dita qe do me marr malli per ata sy
do vij dita kur zemra do i thot ndal dashuris
do vij dita qe edhe ti do bej pjes e vetmis








Te lutem me fal
lash me dike nje takim
thash ky esht miku im
ky esht miku im por jo se ai me puthi me zor e un se ndala dot
sa ktheva shpinen shpertheva ne lot
kjo ishte shkaku qe un ika nga ti
si edhe qe mla plag ntrupin tim gjer nperjetsi....








Eh Moj Zemer E Gjor Vuan ......Sa Ke Vuajtur Mi Zemer Sa Her Je Detyruar Mi Zemer Te Heshtesh Apo Te Qeshesh Kur Thell Brenda Vetes Ke Dashur Te Qash E Te Ulerasesh Per Dhimbjen E Per Plaget Qe Ti Dhuroi Ai.......Eh Moj Zemer Pse Spo Te Beson Njeri Se TI Po Vuan Per Dike Kur Konkretisht Ai Sdon Tja Dij Aspak Edhe Pse E dIN sHUM Mir Se Je E Gatshme Ta Japesh Jeten Per TE ........Eh Moj Zemer Pse Nuk Mbijetove Pse Moj Zrmer Mbete Ne Rruge Mbete Ne Rrug Moj Zemer E Gjor Pse Moj Zemer Nuk Sheh Rrugwen Tende E Te Harrosh Se Ai Fytyra E Bukur Por Me Shpirtin E Djallit Ka Qen Thjesht Nje Iluzionn E JO dASHURI Ose Me Sakt Denimi Vetes Time Per Dashurin Time Te Pamundur....Eh Moj Zemer Si Nuk E More Kurr Guximin TI Qosh Letren Apo Ti Thuash Troq TE dUA....
Zemer.......Mos Vuaj Zemer...Se sja Vlen Te Vuash Per Te...








Do Digjem Ne Ferrin E Egoizmit Te Tij.....

Preferoj Me Mir TE Digjem Tek Egoizmi Tij Sesa Ti them Se E Dua Me Shpirt....Preferoj Me Mir TE Provoj Zjarrin E Dashuris Se Pamundur Sesa Te Tregoj Se Zemra Rreh Per Dike......Preferoj Me Mir Qe Egoizmi Tij Tme Shkatrroj Sesa Tjem E Lumtur Edhe Ai Tme Adhuroj....Preferoj Me Mir Qe Syt E Tij Te Shndrrisin Nga Lumturia Sesa Ta Marr Vesh Se Per Te Po ME Djeg Dashuria








Fjala E Fundit Do Jet Fjala Lamtumir.....
Te Rri Pa Ty Do E Kem Tveshtir
Por Ket Ma Mesove Ti
Ndjenjen Me Te Tmerrshme Qe U Quka Dashuri








Cdo dite kur del nga shkolla,
mua me ke te porta,
aty pres vetem per ty,
se shum jam bere merak ne ata sy,
te lutem me fol ...
te pakten nje fjale ,
cofte edhe thjesht mire dita me thuaj,
nga buzet e embla te tua ,
qe pres nje fjale ka muaj..








syt e tu qeshin e rrezillisin ndersa un vetem i shoh
doja te te shihja se ka kalu shum koh
qoft e per nje moment qoft e nje cast
tlutem zemer eja se dashuria sesht me kat
mos me vrit se boll me vrau vetmia
eh shpirt per ty mdogji dashuria







e marr veten me te mira
pasi pa pranin tende kam kaluar edhe koh te bukura edhe te kqija
nis te qaj me lot malli
me lot dit e nat per ty se u dogja per se gjalli
qaj se nje mashkull dikur dashurova
pas bukuris e embelsis se tij u mashtrova
po ai me dha vetem fjal e premtime
sishte ashtu siq mendova ai isht nje idjot
ishte mashkull i qelbur maskara se me la me vujtje e me lot
tash rri e vuaj ne vetmi
e fajin per ket e ke ti Elson Vetem Ti.....











Cdo gje ka peshe,
mund te peshohet hekuri,
mund te peshohet mali.
mund te peshohet deti dhe oqeani,
por ska peshore ne gjithesi,
te peshoje dashurine qe kam,
PER TY












Mendja ma thote,
zemra ma kerkon,
te shkruaj nje leter,
ty ta dergoj,
marr nje leter,
shkruaj ca fjale,
shpirt te dua ,
jam per ty ,
je per mua ,
e keshtu vazhdoj,
kthehem prapa e lexoj,
s'me duket se jam shprehur mir , e gris e nga e para filloi,
e keshtu disa here me rralle ,
akoma spo gjej ato fjale margaritare ,
mendoj e mendoj e aty vertitem ,
rreth fjales te dua ,per ty po merzitem ,
e keshtu spo vendos dot cfar te shkruaj ,
ndaj akoma letra ime mbeti e paderguar.








Do ta shkruaj ngadale,
ta dergoj ndoj dite ...
me pellumbin postar,
te puth ne buze,
te puth ne balle...









Ti mund te thuash se me urren....mund tme thuash femer e perdal por syt e tu tregojn gjithshka tregojn fjalen dashuri....tregojngjithshka e pse do ta mohosh ti....nuk me flet por me ndjek e shikimi yt me syt kafe me djeg...ndez cigaren rrin nqetsin tende asnje gje sme thua...thuam dicka mos rri i heshtur ne erresir nga ta di un se ti ndjen dashuri per mua un jam pesimiste te afrohem ngadal ti sme thu asgje habitem si nuk e kupton se syt e mi tshohin vetem ty e ti per mua je i vetmi djal..habitem se asgje spo mflet po heshtja tdyve pak e ngapak po na tret...jetojm ne nje vend tvogel ku ecim e ndjenjat njeri-tjetrit si shprehim..jetojm ne nje vend ku asnje smund tna e ndal dashurin.....spo mundem tshkruaj me....Me Fal shpirt se ndoshta tshqetsoj......me fal jet se ndoshta tngacmoj....Me Fal Drita Syve Tmi....Me Fal Ti Shpirt Vetem Sonte Dashuri....















Tmerrshme dhe e habitshme!
Rrime ne heshtje, pa levizur e shohim kohen e cila vrapon si e c'mendur. Oret ikin ditet shtyejne njera tjetren, muajt rendin nxitimthi, e ne po prape rrime si parazite pa kapur castet qe jeta ti dhuron veç njehere.
C'tmerr! Nje dite e re vjen e iken e percjelle njerezisht nga indiferenca jone. Ikin vitet ndersa ne si spektatore gjykojme ate qe s'kemi bere e ate c'ka kemi bere.
Konkluzioni eshte asgje.










Me Mungon

Me mungon...ka kaluar vetem nje dite qe nuk te shoh dhe perseri me ka marre malli...Dje u pame vetem per gjysem ore por per mua ishte fantastike...mbi te gjitha kur me perqafove...ndjeja nje siguri te madhe midis kraheve te tua...te dua dhe nuk do pushoj kurre se theni kete fraze. Je njeriu me fantastik qe kam njohur ndonjehere je nje nga personat e vetem qe me kupton dhe me do te miren...Me mungon. Te puth fort!






E dashur Njomeza!
Me fal qe nen peshen e emocioneve qe me kan perfshire qenjen time ne keto momente, kur po kujtoj takimin qe patem dje ne darke nen hijen e blirit shumvjecar, sapo nen qiellin blu ne majat e malit pllakoste nje ngjyre e kuqerremte ,kur dielli po largohej ngadale per ti lene vendin rrezeve te zbehta te henes gjishtrinjet e mij qe po dridhen dhe tani si ne ate moment kur preken lehte qafen tuaj e per te terhequr ngadale nga vetja ime per te perqafuar me nje malle te papermbajtur...Ah po te thash me fal nese bej ndonje gabim ne te shkruajtur.
Kur pash syte e ty jeshil te shkruar bukur me ngjanin me driten e semaforit qe thot futu se rruga eshte e lirem dhe me dhan me shum siguri qe vendi per mua eshte i rezervuar ne zemren tende. Trupi jot i brisht i bardhe si debore, fustani i holle me nje ngjyr te perflakur i punuar me aq kujdes ku u pershtatej aq mire limjave tua trupore thue ka punuar vete piktori i madh Onufri, ku dalloheshin lehte si hie te brendshmet,buzet flake te kuqe ku bashkohen bashke me rezet e henes sikur krijonin nje ylber te thjeshte por shume te bukur,i humbur si ne magji pa vetdije pash qe gjoksi juaj i beshem dhe gjyse i hapur ishte puthitur pas gjoksit tim dhe degjoj vetem nje tik tak sikur punon vetem nje zemer , por zemrat tona ishin puqur dhe akorduar aq shume sa kishin arritur te rrahin me nje sintoni te plote duke u bere nje . Kur me eshte qartesuar shikimi pash buzet e embela perpara te cilave nuk rezistova me . Ti e din mire sa zgjata duke i puthur pa pushim derisa filluan te na rridhnin djerse nga balli , por ajo qe nuk do ta harroj kure eshte kur buzet tua filluan ti pergjigjen buzeve te mija po me aq zjarre e dashuri. E keshtu te te rrasur thelle prane trungut te blirit , nen aromen e luleve te bardha ku gjat dites shume e shume blet kishin mbledhur nektarin qenjet tona u bene nje. Keto qaste jane te paharrueshme ku preka olimpin ,majen me te larte te dashurise te shumenderruar. Vetem nje nate ka kaluar por me duket nje muaj,nje vit e me shume ku pres me pa durim te vij mbremja tjeter qe te jemi prap bashke dhe jo nje e dy net por prgjithmone e dashura ime Njomza.Po nuk gjeta poste,letren do ta sjell dorazi per qefin tem.










jam shum e pafuqishme ndaj syve te tij jam shum e pafuqishme sa me shum largohet ndersa un perpiqem ta arrij me dhemb zemra kur e shoh tperpelitet nbuzet e nveshtrimet e saj mashtruse jam shum e pafuqishme o zot ndaj smundem te ec me tutje spo mundem e kjo vetmi qenka shum e trisht pse o zot pse cmka ndodhur kshu si ka mundsi qe gjith tkqijat me vin mu si ka mundsi qe un jam askushi per ty do ik edhe pse larg me nfund do e kuptoj se asnje sna deshti qe tlumtur tishim ne tdy















Vazhdoj ta shkruaj, por akoma nuk kam arrit me perfundue , mbasi pas cdo redaktimi pjesen me te madhe me duhet me ndryshue . Do te perpiqem sa me shpejt letren ta mbaroj, dhe me nje pellumb te bardhe postjer ty ta dergoj.










Na ndajnë pak çaste deri tek takimi,
Pastaj gjithçka mundet një varg t'i ruaj
Por, lotët nuk hyjnë aty se ai det pikëllimi ,
Më përmbyt me zjarr që dot se shuaj!

Na ndajnë pak çaste të të sikoj syrin
Imazh që më flet me gjuhën e shikimit
Për shijen, oreksin, ngjyrën që mbyll dryrin
Pa puthjen e buzëve të vegimit !

Na ndajnë pak çaste ! Po na ndajnë ne !
Jemi bërë qiell , diell, dhe yje për jetësimin !
As n'errësirën e mesnatës nuk kemi nge
Se ndarja e trishtë na e vrau gëzimin...!.








po te them sinqerisht,
pres me pa durim,
gjoksin tend ,
ta ngjesh me gjoksin tim,
buzet e tua ,
te rroken me buzet e mija,
te vij qasti i shumpritur,
puthja e zjarrte...
Per ne lumturia.












Zemren time mere dhe vec jeto
dhe kur te vdes tek varri eja me
tako, Me lule ne dore me lot ne Sy,
me thuaj Te Dua nuk ri dot pa ty''












Me pyete ate nate
ke do me shume,
Mua apo jeten
dhe une pa menduar,
Te thashe Jeten''
dhe ti ike duke qare
pa kuptuar se jeta ime,
ISHE TI..






Sa kohe larg teje do te jem
mall ne zemer do te kem,
nese me sheh me lot ne sy
dije se un po vuaj shum per ty!








Per te ditur se cfare je duke menduar,
pyet veten se si ndiehesh
Emocionet jane miete te cmuara,
qe na thone menjeher cfare kemi ne mendje''










"Te dashurosh,TE quajn "Naiv,Te jesh i lumtur te quajn te "Kote"Kurse te falesh te tjeret te quajn te "Doobet"..














Do te flas per ty!


Une jetoj, se te dua shum!

syt e tu, i shoh edhe ne gjum!

Jeten do ta jap, per tenden dashuri!

ne varr kur do t'me pyesin,

do te flas per ty!










30 commenti:

  1. Ç'kemi djema! mjaft kjo vlerësim i shkon këtij koleksionisti gjithnjë të mahnitshëm të magjive që u gjet i denjë për tu përqendruar dhe gjithashtu Katherine shoqes time më të mirë. të Egvalit të paraqitur nga një mik i dashur i imi në pikën ku të gjithë menduam se ishte bërë, është bërë e kundërta. Më besoni, isha në mosbesim për shkak të takimit tim të ndryshëm me një numër magjistarësh dhe faqesh në internet, të gjitha për të sjellë përsëri burrin tim simpatik të lehtë për syrin, duke pasur padyshim në mendje se duhej të kishte një vend të besueshëm, atëherë kath erdhi me artikullin e Doctor Egwali dhe pas ndërmjetësimit me mjekun u vu në magji dhe ishte një thes krejt i ri dashurie për mua dhe fëmijët. Sot ne jemi martuar përsëri dhe kemi jetuar bukur dhe tani unë jam me të vërtetë një besimtar i vërtetë djem që mund të imagjinoj se ai do të kthehet përsëri, faleminderit edhe një herë Dr. Mos u rezervoni për këtë edhe juaji mund të jetë një përjashtim .. Këto janë kontaktet e tij. Whatsapp: +2348122948392 / Posta: dregwalispellbinder@gmail.com

    RispondiElimina
  2. Emri im është Maria Sweet, kam premtuar t'ia rekomandoj magjinë e bardhë kujtdo që ka nevojë për ndihmë. Isha shumë në depresion pas 3 vitesh ndarje nga burri. Javën e kaluar kontaktova me magjinë e bardhë që bëri një magji për të rikthyer burrin tim dhe pas 48 orësh burri im erdhi në shtëpi dhe kërkoi falje, çfarë mrekullie. Të gjithë duhet të më ndihmojnë ta falënderoj. Nëse dikush këtu ka nevojë për ndonjë ndihmë, ju këshilloj ta kontaktoni në chat WhatsApp: +2349046229159. Magjia e bardhë është një supernjeri.

    RispondiElimina
  3. Unë kam një gëzim të madh në zemrën time ndërsa po shkruaj këtë dëshmi për njeriun e madh të quajtur Dr. Agim Kur i dashuri im më la, mendova se nuk do të mund ta rikthej pas gjithë asaj që ai më bëri, por unë Jam shumë i lumtur që pas ndërhyrjes së Dr.DAWN-it munda ta ktheja të dashurin tim brenda 72 orëve. Dhe mund të them me krenari se kush ka nevojë për ndihmë për të rikthyer të dashurin e tij duhet të kontaktojë Dr.DAWN në këto detaje kontakti më poshtë WhatsApp +2349046229159, ose (dawnacuna314@gmail.com), për përgjigje më të shpejtë të asaj që sapo kam dëshmuar.

    RispondiElimina
  4. ËSHTË E MREKULLUESHME TË FLASË TË MREKULLUESHME PËR DR DAWN. Unë jam Vanessa Canga. Kam pasur një bashkim të bukur me burrin tim dhe kam ndarë lumturinë, ngrohtësinë dhe dashurinë e vërtetë. Ne jetuam së bashku për 10 vjet dhe patëm dy fëmijë. Pak muaj më parë filluam të kishim probleme pafund dhe zënka të vazhdueshme. Shtëpia ishte plot me pakënaqësi dhe fëmijët e mi gjithmonë qanin duke na parë të ziheshim gjatë gjithë kohës. Më në fund, ai u largua dhe na ndërpreu të gjitha mjetet për të komunikuar me të. Bëra gjithçka që munda për ta rikthyer për shkak të asaj që e doja, por pa dobi. DR DAWN më erdhi në ndihmë kur e kontaktova dhe më zbuloi se një grua qëndronte pas problemeve që kisha dhe ai më premtoi se do të më ndihmonte, gjë që e bëri kur ndoqa procedurat e tij të punës. Burri im u kthye në shtëpi tek ne dhe ne shpikëm gjëra. Ne jetojmë përsëri të lumtur së bashku. DR DAWN mund t'ju ndihmojë gjithashtu. kontakto me të përmes WhatsApp: +2349046229159
    Email: dawnacuna314@gmail.com
    *Nëse dëshironi të ribashkoheni me burrin/gruan tuaj.
    *Nëse dëshironi të keni një martesë/marrëdhënie paqësore.
    *Nëse keni nevojë për magji për të mbetur shtatzënë/shtatzënë.
    *Nëse dëshironi të trajtoni infertilitetin.
    *Nëse doni të hakmerreni/marrëni pronën tuaj.
    *Nëse dëshironi magji promovimi.

    RispondiElimina
  5. Unë jam Sandra Hooke nga SHBA, pas 7 vitesh martesë, burri im dhe unë kemi qenë në një grindje apo tjetrën derisa më në fund më la dhe u transferua në Kaliforni muajin e kaluar për të qenë me një grua tjetër, ndjeva se jeta ime kishte përfunduar dhe fëmijët mendonin se nuk do ta shihnin më babanë e tyre, u përpoqa të jem i fortë vetëm për fëmijët, por nuk munda ta kontrolloja dhimbjen që më mundonte zemrën çdo natë, zemra më ishte mbushur me pikëllim dhe dhimbje sepse isha vërtet e dashuruar me të. burri im. , Sa herë që mendoj për të dhe gjithmonë dëshiroj që ai të kthehej tek unë, isha vërtet i mërzitur dhe kisha nevojë për ndihmë, kështu që kërkova ndihmë në internet dhe hasa në një faqe interneti që sugjeronte që Dr ibinoba mund ta ndihmonte atë të kthehej shpejt. ish , ndjeva se duhet ta provoja, kontaktova me të dhe ai më tha çfarë të bëja dhe i bëra të gjitha, më pas ai bëri një magji dashurie për mua, 48 orë më vonë ashtu si Dr ibinoba tha që burri im më thirri dhe më tha që ai më mungon mua dhe fëmijët aq shumë aq e mahnitshme sa ai tha se do të kthehet në shtëpi të nesërmen me shumë dashuri dhe gëzim dhe ai kërkoi falje për gabimin e tij dhe dhimbjen që më shkaktoi mua dhe fëmijëve. Pastaj që nga ajo ditë martesa jonë është tani më e fortë se ishte më parë Falë Dr ibinoba ai është kaq i fuqishëm dhe vendosa të ndaj historinë time në internet se Dr ibinoba është një magjistar i vërtetë i fuqishëm, do të lutem gjithmonë gjatë jetës për të ndihmuar fëmijët e tij në kohë telashe, nëse jeni këtu dhe keni nevojë për ish-in tuaj ose burri të kalojë te një grua tjetër, mos qaj më, kontakto me këtë magjistar të fuqishëm nr w. Këtu është kontakti i tij. Më shkruaj ose telefono Dr ibinoba {WhatsApp: +2348085240869}, Email: dromionoba12@gmail.com .Faleminderit shumë Dr ibinoba

    RispondiElimina
  6. Burri im është kthyer!!! Pas 1 vitesh martesë të prishur, burri më la me dy fëmijë dhe jeta ime u shkatërrua. Doja t'i jepja fund, gati vrava veten se ai na la pa asgjë. Jam thyer emocionalisht gjatë gjithë kësaj kohe dhe jeta më duket e pakuptimtë. Një ditë besnike, duke shfletuar internetin, hasa në disa dëshmi për Dr DAWN. Disa njerëz dëshmuan se ai e ktheu ish-in e tyre, të tjerë dëshmuan se ai rikthen mitrën dhe shëron sëmundjet me barishte. Më shumë më interesonte pajtimi me bashkëshortin tim, të cilin Dr. DAWN e bëri të mundur që ta kthente burrin për 3 ditë. Tani burri im është kthyer dhe ne kemi jetuar të lumtur që atëherë. Të gjitha faleminderit për Dr DAWN. Këtu, kontaktin e tij e lë për të gjithë. Sepse ka çdo lloj sfide,
    Email (dawacuna314@gmail.com)
    Whatsapp: +2349046229159

    RispondiElimina
  7. Ju lutem, mjaft mashtrime, ata thonë vetëm atë që secili dëshiron të dëgjojë, shumë pretendojnë se janë mësues, por shumë pak kanë njohuri, dhe mos besoni se ata punojnë falas dhe paguajnë pasi shohin rezultate, kjo është krejtësisht e rreme, unë mund të dëshmoj për një person shumë të mirë që më ndihmoi të kthej burrin tim, ai është një person që me të vërtetë e ka këtë dhuratë për të ndihmuar, unë ndaj kontaktin e tij në mënyrë që të kontrolloni vetë, WhatsApp: +2349046229159
    Email: dawnacuna314@gmail.com

    RispondiElimina
  8. Faleminderit Dr DAWN që më ndihmove të kthej të dashurin tim me magjinë tënde të dashurisë, jam shumë i emocionuar që po jetojmë të lumtur së bashku tani me të vërtetë magjia jote e dashurisë është 100% garanci dhe nuk ka efekte anësore. Shikuesit atje, nëse po kaloni probleme në marrëdhënie, ju këshilloj të kontaktoni Dr DAWN për magjinë e tij të dashurisë. Ju siguroj se magjia e tij e dashurisë mund të rregullojë marrëdhënien e prishur dhe problemin e kotësisë sa hap e mbyll sytë. Këtu është emaili i tij i detajeve: dawnacuna314@gmail.com ose WhatsApp: +2349046229159

    RispondiElimina
  9. Doktor Dawn premtoi të më ndihmonte të ktheja ish-burrin tim, dhe për habinë time burri im u kthye pas 5 ditësh dhe tani jetojmë së bashku në dashuri dhe lumturi, ai gjithashtu ndihmon miqtë e mi, kontaktoni Dr DAWN për ndihmë: WhatsApp +2349046229159
    *Nëse doni të riktheni ish të dashurin tuaj.
    *Nëse doni të tërheqni dikë në jetën tuaj.
    *Nëse keni nevojë për ritual pastrimi.
    *Nëse keni nevojë të mbeteni shtatzënë ose të trajtoni infertilitetin.
    *Nëse ju duhet një magji me fat për të fituar.
    *Nëse doni të rivendosni pronën tuaj të vjedhur.
    Kontaktoni me të në WhatsApp: +2349046229159

    RispondiElimina
  10. Ekziston një njeri i madh bimor i quajtur DR WALE i cili mund të kurojë virusin e hepatitit B dhe sëmundje të tjera vdekjeprurëse me përdorimin e bimëve natyrore për të kuruar problemet e virusit të hepatitit B. Ai është nga Afrika dhe është një mjek i shkëlqyeshëm dhe gjithashtu mund t'ju shërojë nëse keni problemin dhe sëmundje të tjera vdekjeprurëse dhe këtu është kontakti. WhatsApp +2347054019402 KURE HERPES,KURE KANCERI,KURE HIV/AIDS,KURE HPV. DR WALE gjithashtu mund t'ju ndihmojë të rivendosni martesën tuaj dhe ta bëni shtëpinë tuaj të shkatërruar përsëri të lumtur. mund të kontaktoni DR WALE përmes WhatsApp/Viber: +2347054019402 ose Email: drwalespellhome@gmail.com

    RispondiElimina
  11. Unë kurrë nuk e dija se kisha një shans të madh për ta kthyer burrin tim derisa takova Dr. Ellen. Ishte shumë e vështirë për mua kur i dashuri më la për një grua tjetër. Isha i shkatërruar dhe nuk mund të shërohesha. Miqtë dhe familja e tij bënë gjithçka që mundën për të na bashkuar, por nuk funksionoi. Isha beqar për disa muaj dhe nuk mund ta shihja veten duke dashur dikë tjetër. Kështu që më duhej të kërkoja ndihmën e Dr. Ellen, e cila më dha privilegjin të sigurohesha që dëshirat e zemrës sime të realizoheshin. Na bashkoi, dashuria dhe lumturia u rikthyen. Fjalët e tij janë angazhimi i tij dhe ai nuk dorëzohet kurrë kur i premton dikujt një rezultat brenda 48 orëve, gjë që më befasoi kur doli rezultati im. Mos ngurroni të kërkoni ndihmë diku tjetër. Kontakto me të tani. Email-i i tij: ellenspellcaster@gmail.com ose WhatsApp: +2349074881619

    RispondiElimina
  12. NJË SHQIPTAR I MADH SHQIPTAR DR WALE QË ME NDIHMONI TË KRIJ ISH TË MËJENËS SIM.
    Jam shumë i lumtur të dëshmoj për një magjistar të shkëlqyeshëm që më ndihmoi kur humbi çdo shpresë për t'u bashkuar me ish-të dashurën time që e dua aq shumë. Unë kisha një të dashur që më do shumë, por diçka e tmerrshme ndodhi me marrëdhënien tonë një pasdite kur shoqja e saj që gjithmonë përpiqej të më afrohej, po përpiqej të më detyronte të bëja dashuri me të vetëm sepse ishte xheloze për shoqen e saj që po dilja dhe në skenë e dashura ime sapo hyri dhe ajo mendoi se kishim diçka të veçantë duke bërë bashkë, u përpoqa t'i shpjegoja gjëra që shoqja e saj nuk e bëja gjithmonë këtë gjë, por kurrë nuk e bëja me të armiq të njëri-tjetrit, por ajo kurrë nuk më besoi. Ajo u nda me mua dhe unë u përpoqa herë pa numra për ta bërë atë të më besonte, por ajo kurrë nuk më besoi derisa një ditë dëgjova për DR WALE dhe unë WHATSAPP atë dhe ai m'u përgjigj me aq dashamirësi dhe më ndihmoi të ktheja marrëdhënien time të bukur që tashmë ishte zhdukur për dy muaj. WhatsApp/Viber: +2347054019402 ose
    Dërgojeni me email në: drwalespellhome@gmail.com

    RispondiElimina
  13. Unë pothuajse e mora jetën time për shkak të burrit tim që më la dhe ndaloi së marrja e thirrjeve të mia. Ai tha se nuk më do më, unë u përpoqa ta lutem, por ai nuk do të më përgjigjet derisa të bënim një luftë dhe të shpërthehemi për gjashtë muaj, pasi atëherë e kuptoj se nuk mund të largohem pa të. Unë u përpoqa gjithçka e mundshme për ta rikthyer atë, por dështoj. Derisa hasa në këtë njeri të quajtur Dr Wale Online, unë kontaktova me të dhe i thashë gjithçka që ka ndodhur midis meje dhe burrit tim para se të ndahej. Ai më pyeti jo shumë frikë se gjithçka do të jetë mirë përsëri. Ai më tha të paguaj për sendet që do të përdorte në përgatitjen e magjisë së dashurisë për mua dhe unë pagova dhe ndiqja të gjitha këshillat dhe udhëzimet që ai më dha. Pasi më ndihmoi të hedh një magji dashurie dhe ja burri im u kthye brenda një jave. Duke më lypur për falje, unë u befasova aq shumë sa Caster Spell si Dr Wale ende ekziston. Nëse dikush këtu ka nevojë për ndihmë, me gjithë sinqeritetin, kontaktoni Dr Wale sot përmes WhatsApp/Viber: +2347054019402 ose Email: drwalespellhome@gmail.com
    Në të vërtetë ju jeni më i mirë Dr Wale faleminderit që e bëtë shtëpinë time një shtëpi të lumtur përsëri. Unë kurrë nuk mund të ndalem së foluri për ju zotëri. E tij është me të vërtetë një njeri i shkëlqyeshëm që mund ta kontaktoni atë për zgjidhje për çdo lloj problemesh si
    (një) magji e lotarisë
    (dy) ish mbrapa
    (tre) Të mbetet shtatzënë
    (katër) Kurë për çdo lloj sëmundjeje, sëmundje dhe infeksioni
    Dhe shumë të tjerë kontaktojnë këtë njeri të madh sot dhe marrin tuajin
    Problemet zgjidhen 100%

    RispondiElimina
  14. Mirëdita të gjithëve, unë jam këtu për të përhapur këtë lajm të mirë në të gjithë botën se si e ktheva ish-bashkëshortin tim. Gjithçka filloi kur im shoq më tradhtoi me një grua tjetër duke mos e ditur se gruaja është magjistare, gruaja magjeps burrin tim që e bëri burrin tim të ndryshojë ndjenjat e tij ndaj meje dhe fëmijëve dhe prishi martesën tonë pesëvjeçare. Isha konfuze dhe e stresuar për shkak të dhimbjeve të të qenit nënë beqare, kështu që thirra një mikeshë dhe i shpjegova sfidat e mia martesore, ajo më udhëzoi dhe më udhëzoi të kontaktoja këtë magjistare të madhe të fuqishme të quajtur DR WALE, Arsyeja kryesore pse ajo udhëzoi kontaktova me DR WALE sepse kohët e fundit ajo ka lexuar disa dëshmi në internet të cilat disa njerëz i kanë shkruar për magjistarin e fuqishëm DR WALE dhe isha shumë i kënaqur dhe vendosa të kërkoja ndihmë prej tij që ai bëri një punë të përsosur. duke bërë një magji mbi burrin tim dhe duke përdorur fuqitë e gruas tjetër që e bëri atë të kthehej tek unë dhe të lutej për falje. Nuk do të ndalem së publikuari emrin e tij në rrjet për shkak të punës së mirë që po bën. Për të gjithë me probleme martesore, çështje divorci, të dashurin e humbur ose ndonjë çështje të lidhur me marrëdhënien, mund të kontaktoni WhatsApp/Viber: +2347054019402 ose Email: drwalespellhome@gmail.com

    RispondiElimina
  15. Dua të falënderoj Nënën Ellen që e ktheu të dashurin tim me magjitë e saj të dashurisë. Murseli më ndau katër muaj më parë pa asnjë arsye, u përpoqa të arsyetoja me të, por ai më mbylli plotësisht. E doja aq shumë sa nuk munda të bëja asgjë ndërsa ai u largua, qava dhe u bëra një hije e vetes. Por gjithçka ndryshoi dy javë më parë, kur pashë një koment se si Nënë Ellen i ndihmon njerëzit me çështjet e marrëdhënieve dhe martesës, e kontaktova dhe jam i lumtur që e bëra sepse tani i dashuri im është kthyer dhe ai më do edhe më shumë, më premtuar kurrë për të më lënduar sërish. Faleminderit Nënë Ellen për ndihmën tuaj, ju jeni më e mira. Për shikuesit atje që kanë nevojë për ndihmë për marrëdhënien ose martesën e tyre, ju lë me informacionin e kontaktit të Nënës Ellen. Dërgo email ellenspellcaster@gmail.com
    WhatsApp+2349074881616

    RispondiElimina
  16. Nuk kam parë ndonjë gjë kaq të përsosur si magjia DR WALE, po e shkruaj këtë artikull për të falënderuar DR WALE, magjistarin e fuqishëm që më ndihmoi kohët e fundit të rikthej ish të dashurin tim që më la për një grua tjetër pa asnjë arsye për të kaluarën tetë vjet. Pasi pashë një postim në internet nga një zonjë e quajtur Kate Adams që thoshte se si u ndihmua nga WALE, vendosa gjithashtu ta kontaktoj për ndihmë sepse nuk kisha zgjidhje. Gjithçka që doja ishte që të ktheja të dashurin tim me vete. Pasi kontaktova me DR WALE, më thanë të paguaja për të gjitha materialet e nevojshme për të kryer magjinë që pagova për gjithçka. DR WALE më tha se pas disa javësh burri im do të kthehet me mua. Lajmi i mirë këtu është se pas disa javësh burri im u kthye tek unë. Për habinë time më të madhe, burri im u kthye në shtëpi në gjunjë se unë duhet të gjeja një vend në zemrën time për ta falur, unë u habita dhe u trondita vërtetë kur i dashuri im u gjunjëzua duke u lutur për falje dhe që unë ta pranoja atë. pak shprehje, dhe nuk e di sa të të përcjell vlerësimin tim DR WALE, ti je një Zot i dërguar për të rivendosur një marrëdhënie të prishur, Dhe tani unë jam një grua e gëzuar, DR WALE është përgjigja për të gjitha problemet. Të dhënat e kontaktit të tij janë: WhatsApp/Viber: +2347054019402 ose Email: drwalespellhome@gmail.com

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Unë jam këtu për të ndarë këtë histori timen e shkurtër. Bëhet fjalë për kompaninë dhe pronat që babai im la pas para se të vdiste. Për shkak se nuk dija shumë për biznesin e tij, disa nga partnerët e tij po planifikonin të më dëbonin nga pronat. Isha konfuz për gjithçka. gjërat filluan të shkojnë keq. Nuk di kujt t'i qaj. Çështja u dërgua në gjykatë, por gjërat duket se po shkonte në favor të tradhtarit tim. tradhtari më tha se nuk do të kem kurrë çfarë të thërras timen se do të më mbyllë. E gjithë kjo më bëri të shkoj në depresion. Kam humbur në të gjitha fushat. por këtu është kthesa e gjithçkaje. një ditë po lexoja në internet dhe kështu u futa në faqen e DR WALE. Në faqen e tij pashë shumë lajme dhe dëshmi të mira për të, se si ai ka ndihmuar shumë njerëz për të fituar një çështje gjyqësore dhe ka bërë shumë gjëra të tjera të mira për njerëzit. Kështu që unë iu afrova atij dhe i shpjegova çdo detaj rreth situatës sime. DR WALE më tha se nuk kisha asgjë për t'u frikësuar për të, më tha gjëra për të bërë dhe gjëra që duhej të paguaja për të cilat bëra pagesën për gjithçka dhe ndoqa udhëzimet. Ndërsa po e shkruaj këtë tani të gjitha pronat dhe kompania më janë kthyer nga gjykata. Nuk e di se si DR WALE e bëri mrekullinë dhe magjinë e tij. Unë jam plotësisht në kontroll të gjithçkaje tani. E gjitha falë DR WALE. Unë ju vlerësoj shumë. Ju mund të kontaktoni DR WALE në WhatsApp/Viber/Telegram të tij: +2347054019402 ose drwalespellhome@gmail.com

      Elimina
  17. Sot ka qenë dita më e lumtur e jetës sime pas një viti trishtimi dhe pikëllimi pa qenë me atë që dua, u përpoqa të bëja të pamundurën për t'u siguruar që ta bëja të lumtur të dashurin tim, por duket se nuk do të funksionojë kurrë mirë, ishte sikur po bëj gjithçka kot, por të gjitha falënderoj DR WALE që erdhi për të ndryshuar të gjitha shqetësimet dhe trishtimet e mia në Gëzimi. E njoha njeriun e madh kur lexova disa komente të mrekullueshme për DR WALE dhe se si ai ka ndihmuar shumë njerëz me problemet e tyre në marrëdhënie. Po lexoja një revistë e cila më pas pashë edhe dëshmi të mëdha të cilat më pas vendosa të mos humbas kohë. U kontaktova me DR WALE dhe i shpjegova të gjitha problemet e mia, ai më tha të mos shqetësohesha, ai më siguroi se gjithçka do të zgjidhej. I besova shumë DR WALE sepse besoj se ai nuk mund të më mashtrojë dhe i dërgova të gjitha të dhënat e mia. Vërtet DR WALE nuk më dështoi kurrë, burri im që më la përgjithmonë një vit më parë u kthye tek unë. Burri im dhe unë kemi jetuar të kënaqur që kur ky magjistar na ribashkoi me magjitë e tij të dashurisë. Faleminderit kaq shumë DR WALE për magjitë tuaja të fuqishme. shprehjet nuk janë të mjaftueshme për të thënë faleminderit. Këtu është WhatsApp/Viber i tij: +2347054019402 ose Email: drwalespellhome@gmail.com

    RispondiElimina
  18. Unë i jam shumë mirënjohës Dr brahimit, që më ktheu burrin tim që më la për një grua tjetër, atë moment që më la burri mendova se humba gjithçka derisa një miku im më dha udhëzime për doktorin brahim, pastaj i dërgova mesazh dhe i thashë dhimbja që po kaloja, kështu që ai më tha se gjithçka do të jetë në rregull. se nëse kam besim dhe besoj në magjinë e tij se gjithçka do të jetë mirë dhe me siguri do të funksionojë për mua. Dhe burri im me siguri do të kthehet në shtëpi dhe ai më tha se çfarë të bëja që ato magji të bëhen brenda 48 orëve, më vonë burri erdhi në shtëpi duke u lutur për falje, kështu që tani jam shumë e lumtur dhe mirënjohëse që jetoj në paqe me burrin tim 🙏. Falënderoj Dr brahim për punën e tij të shkëlqyer duke bashkuar sërish jetën tonë martesore...nëse keni nevojë për magji/ndihmë kontaktoni atë,.. Ai është i saktë dhe i sinqertë,
    * Nëse doni disa magji për pasuri.
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    * Nëse doni ta ktheni të dashurin tuaj
    *Nëse dëshironi të kuroni ndonjë sëmundje apo infeksion
    * Nëse keni nevojë për magji për të marrë një punë të mirë. Dhe E.T.C. dërgojeni me email në { Drbrahim124@gmail.com }
    WhatsApp: +96878844153

    RispondiElimina
  19. Zoti e bekoftë DR WALE për punën e tij të mrekullueshme në jetën time, unë isha i ndarë me burrin tim për pesë vjet tani dhe nuk isha i kënaqur që kisha nevojë të ktheja burrin tim sepse jeta e vetmisë ishte shumë e tmerrshme për mua dhe të treve të mi. fëmijë Kërkova për ndonjë magjistar të mundshëm që mund të rikthejë dashnorin dhe më pas takova DR WALE pashë një koment për DR WALE, si i bashkon ai të dashuruarit me magjistarin e tij, kontaktova me të dhe ai më udhëzoi. Unë kërkova zgjidhje, ai filloi ilaçin për magjinë time, kërkoi disa informacione që ia dërgova dhe gjithashtu më tha se duhet të blejmë disa artikuj që magjia të funksionojë për mua dhe të cilat i ndjeva atij paratë pas disa javësh burri im më thërret dhe filloi të më lutet për falje për gjithçka që ndodhi. Jam shumë i lumtur tani që jemi kthyer sërish si një familje për cilindo që mund të ketë nevojë për ndihmën e magjistarit të madh. Mund të kontaktoni WhatsApp: +2347054019402 ose Email: drwalespellhome@gmail.com

    RispondiElimina
  20. Zoti e bekoftë DR DAWN për punën e tij të mrekullueshme në jetën time, unë u ndava nga burri për tre vjet dhe nuk isha e lumtur. Më duhej të ktheja burrin tim, sepse beqaria ishte shumë e tmerrshme për mua dhe tre fëmijët e mi. Kërkova për ndonjë magjistar të mundshëm që mund ta kthente burrin tim dhe më pas takova ( DR DAWN) Pashë kaq shumë komente rreth DR DAWN se si ai solli kaq shumë të dashuruar së bashku me magjinë e tij dhe shëroi shumë sëmundje. E kontaktova dhe ai më udhëzoi. Unë kërkova zgjidhje, ai filloi ilaçin për magjinë time, më kërkoi disa informacione që i dërgova dhe gjithashtu më tha që duhet të blejmë disa artikuj që magjia të më funksionojë dhe bëra saktësisht siç më udhëzoi, pas 5. Ditët që burri im më thirri dhe filloi të kërkonte falje për gjithçka që ndodhi dhe tani jam shumë i lumtur tani që jemi kthyer sërish si familje për këdo që mund të ketë nevojë për ndihmën e magjistarit të madh DR DAWN. Këtu është emaili:   ( dawnacuna314@gmail.com )
    WhatsApp: 09046229159

    RispondiElimina
  21. Dumnezeu să-l binecuvânteze pe DOMNUL LARRY pentru munca sa minunată în viața mea, am fost despărțit de soțul meu timp de trei ani și nu am fost fericit. Trebuia să-mi aduc soțul înapoi, pentru că viața de singură era prea groaznică pentru mine și pentru cei trei copii ai mei. Am căutat orice vrăjitor care ar putea să-mi aducă înapoi soțul și apoi l-am întâlnit ( Lord Larry ) Am văzut atât de multe comentarii despre Lordul Larry cum a adus atât de mulți iubiți înapoi împreună cu vraja lui și a vindecat multe boli. L-am contactat și el m-a ghidat. Am cerut soluție, a început medicamentul pentru vraja mea, a cerut niște informații pe care i le-am trimis și mi-a mai spus că trebuie să cumpărăm niște articole pentru ca vraja să-mi funcționeze și am făcut exact cum mi-a spus el, după 5. zile în care soțul meu m-a sunat și a început să-și ceară scuze pentru tot ce s-a întâmplat și acum sunt foarte fericit că ne-am întors din nou ca familie pentru oricine ar putea avea nevoie de ajutorul marelui vrăjitor LORD LARRY. Iată e-mailul: ( DOCTORLARRY268@GMAIL.COM )

    WhatsApp: 09045968228

    RispondiElimina
  22. Zoti e bekoftë DR DAWN për punën e tij të mrekullueshme në jetën time, unë u ndava nga burri për tre vjet dhe nuk isha e lumtur. Më duhej të ktheja burrin tim, sepse beqaria ishte shumë e tmerrshme për mua dhe tre fëmijët e mi. Kërkova për ndonjë magjistar të mundshëm që mund ta kthente burrin tim dhe më pas takova (DR DAWN) Pashë kaq shumë komente rreth DR DAWN se si ai solli kaq shumë të dashuruar me magjinë e tij dhe shëroi shumë sëmundje. E kontaktova dhe ai më udhëzoi. Unë kërkova zgjidhje, ai filloi ilaçin për magjinë time, më kërkoi disa informacione që i dërgova dhe gjithashtu më tha që duhet të blejmë disa artikuj që magjia të më funksionojë dhe bëra saktësisht siç më udhëzoi, pas 5. Ditët që burri im më thirri dhe filloi të kërkonte falje për gjithçka që ndodhi dhe tani jam shumë i lumtur tani që jemi kthyer sërish si familje për këdo që mund të ketë nevojë për ndihmën e magjistarit të madh DR DAWN. Këtu është emaili:   ( dawnacuna314@gmail.com )

    WhatsApp: +2349046229159

    RispondiElimina
  23. Përshëndetje, emri im është Sally, i fejuari im u nda me mua muajin e kaluar, isha aq i trishtuar që ndryshova plotësisht, nuk po haja dhe nuk po flisja me askënd, qava shumë, isha aq i dëshpëruar dhe i stresuar sa kisha frikë se do të përfundoja në spital për shkak të gjithë stresit dhe depresionit, derisa një ditë po kërkoja në internet këshilla për t'i kthyer të dashurin tim sepse e dua dhe kujdesem shumë për të dhe thjesht dua që ne të jemi bashkë si një çift dhe unë dua që ne të zgjasim përgjithmonë, Pastaj gjeta një magjistar të fuqishëm të quajtur LORD DAWN se si ai zgjidhi kaq shumë probleme marrëdhëniesh dhe shëroi kaq shumë sëmundje, pastaj kontaktova me të në Whatsapp, LORD DAWN më tha që i fejuari im do të kthehet për mua midis 24 orëve pasi ai bëri magji mbi të, nuk e besova kurrë derisa i fejuari im më thirri në telefon dhe më tha se ai dëshiron që ne të kthehemi dhe të jetojmë të lumtur së bashku përgjithmonë dhe tani jemi bashkë në paqe dhe në lumturi. kaq i lumtur tani që Zoti agim më ndihmoi t'i ktheja financat e mia. Faleminderit shumë LORD DAWN gjithashtu mund t'ju ndihmojë nëse keni ndonjë problem marrëdhënieje ose sëmundje, kontaktoni atë në Whatsapp: +2349046229159
    Email:  dawnacuna314@gmail.com

    RispondiElimina
  24. Unë jam këtu për të ndarë një dëshmi se si më ndihmoi DR WALE. Pas pesë vitesh lidhje me të dashurin tim, ai ndryshoi befas dhe pushoi së kontaktuari rregullisht me mua, dilte me justifikime se nuk më shihte gjatë gjithë kohës. Ai nuk u përgjigjej telefonatave të mia dhe sms-ve të mia dhe nuk më takoi rregullisht. Më pas fillova ta kapja disa herë me vajza të ndryshme, por çdo herë ai thoshte se më donte dhe se i duhej pak kohë për të menduar për marrëdhënien tonë. Por nuk mund të ndaloja së menduari për të, kështu që vendosa të shkoja në internet dhe pashë kaq shumë biseda të mira për këtë magjistar të quajtur DR WALE dhe e kontaktova dhe i shpjegova problemet e mia. Ai bëri një magji dashurie për mua të cilën unë e përdor, dhe brenda disa ditësh i dashuri im u kthye tek unë dhe filloi të më kontaktonte rregullisht dhe ne u transferuam së bashku pas disa muajsh dhe ai ishte më i hapur ndaj meje se më parë dhe filloi të kalonte më shumë kohë me mua se sa shokët e tij. Më në fund u martuam dhe tani kemi dy vjet të martuar lumturisht me një djalë. Që kur më ndihmoi DR WALE, partneri im është shumë i qëndrueshëm, besnik dhe më afër meje se më parë. Ju gjithashtu mund të kontaktoni këtë magjistar dhe të rregulloni marrëdhënien tuaj. Kontakt: WhatsApp/Viber/Telegram: +2347054019402 OSE Email: drwalespellhome@gmail.com

    RispondiElimina
  25. Gruaja ime më la për një burrë tjetër dhe unë isha zemërthyer dhe i shkatërruar. Por në një ditë të mirë po lëvizja nëpër internet kur pashë një zonjë që dëshmonte se si DR Gideon e ndihmoi atë, kështu që vendosa ta kontaktoja për ndihmë dhe ai më ndihmoi të rivendosja marrëdhënien time të prishur dhe tani gruaja ime është kthyer dhe ajo më do shumë. më shumë se sa mund ta imagjinoja ndonjëherë. Nëse jeni duke kaluar nëpër situata të ngjashme edhe nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë. ose kuruar sëmundje.
    Fito lotari.
    Rasti Win Curt.
    Bëni një hakmarrje mos hezitoni, kontaktoni Dr Gideon për zgjidhje drgideon611@gmail.com

    RispondiElimina
  26. Gruaja ime më la për një burrë tjetër dhe unë isha zemërthyer dhe i shkatërruar. Por në një ditë të mirë po lëvizja nëpër internet kur pashë një zonjë që dëshmonte se si DR Gideon e ndihmoi atë, kështu që vendosa ta kontaktoja për ndihmë dhe ai më ndihmoi të rivendosja marrëdhënien time të prishur dhe tani gruaja ime është kthyer dhe ajo më do shumë. më shumë se sa mund ta imagjinoja ndonjëherë. Nëse jeni duke kaluar nëpër situata të ngjashme edhe nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë. ose kuruar sëmundje.
    Fito lotari.
    Rasti Win Curt.
    Bëni një hakmarrje mos hezitoni, kontaktoni Dr Gideon nëse keni nevojë për ndonjë lloj ndihme kontaktoni DR GIDEON në Whatsapp: +2347042191323

    Email: drgideon611@gmail.com

    RispondiElimina
  27. Unë dëshmoj për një magjistar të fuqishëm që ma ktheu burrin tim, Gjithçka filloi kur mora telefonin e tij dhe pashë një zonjë që i dërgoi mesazh se e kishte shijuar herën e fundit që të dy kaluan bashkë. Unë u përballa me të për këtë me mirësjellje dhe ai u zemërua dhe pushoi së foluri me mua që nga ajo ditë. Ai filloi të sillej çuditshëm dhe më tha se nuk më donte më se ai do dikë tjetër, fjalët e tij u goditën fort dhe unë u trishtova dhe qava gjithë ditën dhe natën. Ai më bllokoi nga Instagrami, Facebook dhe celulari i tij kështu që unë nuk mund ta arrija më, kjo më trishtoi dhe më bëri të qaja edhe më shumë. Mora mendjen dhe trishtimin tim të pikëlluar dhe mbeta vetëm. Pasi kaluan disa muaj, një ditë po kërkoja në internet kur pashë një koment për punën e shkëlqyer të DR WALE që ai ka bërë për shumë njerëz. E kontaktova dhe i tregova problemet e mia dhe ai më tha të mos e shqetësoj veten se gjithçka do të jetë mirë. Për t'i shkurtuar të gjitha historitë e gjata, pasi i shpjegova problemet e mia, ai më kërkoi të paguaj për të gjitha materialet që do të përdorë për mua, të cilat do t'i paguaj të gjitha. se ai më tha se pas disa javësh burri im do të më kontaktojë, kështu që unë prita me durim, gjithashtu habinë time pas një jave dhe disa ditësh burri im më dërgoi një mesazh duke më thënë se duhet ta falja atë për gjithçka që më bëri. tani është një person i ndryshuar që duhet t'i jap atij një shans të dytë. Kështu e fala dhe u kthyem bashkë, duke jetuar sërish të lumtur. Mund të kontaktoni DR WALE në WhatsApp-in e tij: +2347054019402 OSE EMAIL: drwalespellhome@gmail.com

    RispondiElimina
  28. DR WALE NDIHMOJ NJERËZIT NË ÇDO LLOJ ÇËSHTJE TË MARRËDHËNIEVE DHE NUMRAT E LOTARISË
    Është një situatë shumë e vështirë kur luaj llotari dhe nuk fitova kurrë, ose vazhdo të fitosh një fond të ulët deri në 50 dollarë, unë kam qenë viktimë e një jete kaq të vështirë, fondi më i madh që kam fituar ndonjëherë ishte 50 dollarë, dhe kam duke luajtur llotari për gati tetë vjet tani, gjërat ndryshojnë papritur në momentin që hasa në një sekret në internet, një dëshmi e një magjistari të quajtur DR WALE, i cili ndihmon njerëzit në çdo lloj llotarie numrash, kur hynë në internet pa shumë gjëra të mira dëshmon rreth DR WALE. Tani jam një fitues krenar i lotarisë me ndihmën e DR WALE, kam fituar 3,000.0000.00 dollarë dhe këtë po ia bëj të ditur çdokujt që është përpjekur gjatë gjithë ditës për të fituar lotarinë, më besoni kjo është mënyra e vetme për të fituar shorti. Një tjetër lajm i mirë këtu është se DR WALE gjithashtu ndihmoi një mikun tim të kthente gruan e tij që e la për një burrë tjetër. Tani shoku im po jeton i lumtur me gruan e tij. Mund të kontaktoni DR WALE Përmes: WhatsApp/Viber: +2347054019402 OSE Email: drwalespellhome@gmail.com

    DR WALE gjithashtu mund t'ju ndihmojë të rregulloni këtë çështje

    (1) Rikthimi i një ish të dashuruari.
    (2) Kurë bimore dhe shërim shpirtëror.
    (3) Ju dëshironi të promovoheni në zyrën tuaj.
    (4) Magjia e shtatzënisë.
    (5) Fito një çështje gjyqësore.

    RispondiElimina
  29.   Bota duhet të dijë për magjistarin e madh "Voodoo Lord" i cili ka zgjidhjen perfekte për marrëdhëniet, martesën, shëndetin, financat dhe probleme të tjera që mundojnë njerëzimin.  Arsyeja kryesore që shkova te zoti i vudusë ishte të gjeja një zgjidhje për ta rikthyer burrin tim dhe për të mbetur shtatzënë ishte sepse burri më la sepse nuk mund të mbetesha shtatzënë pas 14 vitesh martesë.  Kohët e fundit lexova dëshmi në internet që disa njerëz shkruan për Zotin vudu, dhe u lumturova shumë dhe vendosa të kërkoja ndihmë.  Ai bëri një punë të shkëlqyeshme për ta bërë burrin tim të kthehej tek unë dhe të më kërkonte falje, disa muaj më vonë mbeta shtatzënë.  Tani jam një nënë krenare e binjakëve, një djalë dhe një vajzë, dhe im shoq nuk ka pushuar kurrë së dashuruari me mua dhe kemi jetuar shumë të lumtur së bashku.  Nuk mund të mos e postoj emrin e tij në internet sepse ai bëri një punë të mirë për mua.  Kushdo që ka nevojë për ndihmën e tij duhet ta kontaktojë atë me email [voodooconnect60@gmail.com] ose ta shtojë në WhatsApp [+234 8097014925] Mund ta kontaktoni sot për të zgjidhur problemet tuaja dhe për të qëndruar i lumtur përgjithmonë.

    RispondiElimina